МикроМир Клуб стендового моделизма
Главная | RSS
Главная » Статьи » Техника

Sd.Kfz.171 Panther G Late Production (Dragon 1/35)

Доброго дня!
Ось Я і зкінчив свою Пантеру..... Ця модель для мене якісний стрибок вперед, так як на ній опробував нові техніки при доробці і фірбуванні які дали мені великий досвід.
На всю роботу я затратив 190 робочих годин.... (вів перелік часу з самого початку роботи).
Прототипом моєї моделі став танк заводу MAN, випуску березня-квітня 45-го року з усіма технічними особливостями цієї модифікації.
Фото прототипу (танк з бортовим номером 411) 11.Pz.Div., Баварія, квітень 1945


Модель лягає в креслення з журналу "Model Art magazine" дуже точно, ззовні я лише виправив деякі косяки моделі та виконав ряд доробок та переробок:
Екстерєр корпусу:
-прибрав сварні шви з плити МТО
-зробив сварний шов на зєднані задньої і нижньої частини корпусу
-постивив Ельфовську фару
-доробив/переробив кріплення інструменту
-доробив тубус
-зробив всі люки робочими
-зробив відкритий інструментальний ящик
-зточив до масштабної товщини передні крила
- зробив "з нуля" шурцени
-зробив рухому ходову (насверлив отвори в рідних "Magic traks" і зробив їх рухомими, робота дуже муторна, але результат себе виправдовує)
-доробив навісні траки (насвердлив отвори і вклеїв "пальці"
Екстерєр башти:
-змістив задній лист лівіше на 2мм
-наростив лобову броню до масштабної товщини
-зробив сварні шви
-зроби робочі люки
-зроби систему відкату гармати

Інтерєр
На інтерєр прийшовся великий обєм робіт, внутряна Пантери доволі складна, порівняно, наприклад з Кінгтигром, Тигром, Т-4, Т-34 та багатьма іншими.
В набору були лише торсіони, казена частина гармати та кулемет, всі інше було зроблено "з нуля" (описувати весь процес можна дуже довго, хто захоче може
подивитись весь блог по роботі над моделлю тут: Sd.Kfz.171 Panther G Late Production 1:35 , або тут: http://news.hobby.net.ua/forum/index.php?showtopic=1213


Після повного виготовлення внутряни пофарбував корпус і полік в колір червоно-коричневої грунтовки (RAL 8012),
а башту зсередини в колір Слонової кості (RAL 1001)
Далі зробив змивку гуашшю на "Фейрі", наніс сколи, виділив виступаючі частини олівцем і припилив пастеллю.


Моторний відсік
В моделі були вентилятори та жалюзі, самі вентилятори зробив рухомими (вони крутяться), також вставив в модель двигун від Звєздовського Тигру,
який потім доробив по фотографіях і схемах. Кришки вентиляторів знімаються (насверлив отвори під болти), кришка двигуна відкривається.


Фарбування і тонування

На цій моделі вперше робив заводський каммо з чіткими гранями переходу кольорів, маски робив з пластиліну, повозитись прийшлося немало,
піддував каммо разів три, але кінечним результатом задлволоений.
Після нанесення каммо наніс деколі (робив "бутерброд": глянцевий лак-декаль-матовий лак).
Далі послідувала змивка гуашшю, заливка швів і заглиблень гуашшю темнішого кольру на "Фейрі".
Потім наніс сколи, потьоки іржі, виділив грані, після чого модель була задута матовим лаком.
Фінішний етап -- запилення пастеллю, після натирання поверхні пастеллю зафіксував її технічним спиртом (задував аером).
Зробив потьоки бензину біля заправчної горловини Тамієвським "димком", зробив потьоки машинного масла на катках
Приклеїв антену, капнув Футурою на скло фари і все...)





Дякую всім, хто допомагав мені порадами і критикою в процесі роботи
З повагою, Ладинський Артем>
>
Категория: Техника | Добавил: Groser (28.12.2009)
Просмотров: 1586 | Рейтинг: 4.7/9
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]

Copyright MikroMir © 2017