МикроМир Клуб стендового моделизма
Главная | RSS
Главная » Статьи » Разное

Stu. Pz. IV ‘Brummbar’ Mid Production, Dragon #6460 1:35

Stu. Pz. IV ‘Brummbar’ Mid Production, Dragon #6460 1:35




   В свій час випробувавши метод Color Modulation, залишився при думці, що чогось бракує: з одного боку модель виглядає ефектно, але бракувало реалізму самої моделі.
Повністю відмовлятись від ідеї методу Color Modulation бажання не було, але от зробити свої поправки – бажання було більш, аніж достатньо.
А тепер більш докладно, що саме було зроблено і від чого відмовився, з огляду на класичну технологі Color Modulation.
1. Відмовився від додаткового виділення світлішим кольором дрібних деталей (власне це призводило подальшого набуття моделлю «іграшковості»)
2. Кольоровий контраст тепер надавався не окремим великим деталям, а самій моделі загалом (приміром висвітлялась не кожна грань рубки, а зроблено плавний кольоровий перехід зверху до низу по всій площині рубки від світло-жовтого кольору до стандартного темно-жовтого кольору)
3. Глибина кольору деталям чи моделі взагалі надавалась, швидше, не Color Modulation, а фарбування моделі різними відтінками кольорів, по різним площинам.
Варто зауважити, що наразі, все більше переваги надаю методу Hair Spray. Для створення простих ефектів лущення фарби – метод простий, економить суттєво час (модель Італері Карро Армато Р40, усі сколи, царапини, лущення фарби було зроблено усього за два дні в легкому режимі роботи, на той час, якщо б скористався традиційною технікою – мінімум тиждень, а то й два, далеко не легкої роботи…)
Водночас метод Hair Spray дає більше ресурсів для створення цікавої моделі, але усе по порядку…
Модель для початку була зафарбована, десь 3 шарами чорної фарби акрилу на нітро основі Gunze Sangyo (в усьому Києві наразі відсутня грунтовка від Gunze Sangyo), окрім того це ще слуговало як тотальний прешейдинг моделі – це зручно по причині того, що регулюючи кількість нанесення основного кольору, можно добитись того, що модель буде виглядати об’ємно.
Тепер саме цікаве: з балончика із лаком для волосся стравлюється лак й заливається в аерограф – модель відповідно лакується більш якісно, ретельно й головне точно (можно контролювати місця, де потрібно в подальшому знімати фарбу, або ні).
Хочу зауважити: чим довше часу надається для сушки лаку, тим потім важче знімати фарбу.
Є наступна закономірність: чим меньше час сушки – тим більша зона лущення виходить, відповідно чим довше сушка – тим дрібніше лущення можна робити (правда це можна ще й регулювати кількістю лаку, принаймі для себе наразі мені важко визначити необхідну кількість, тому регулюю дане питання часом). У мене час сушки – 4 години.
Далі пішло саме фарбування (акрил Vallejo), я б назвав за методом Light Color Modulation.
Дав можливість висохнути фарбі, й почав потихеньку лущити її за допомогою медицинського спирту (96%).
Після лущення модель була оброблена пігментами й підфарбована (запилена).
Основа для діорами:
Рейки: Трумпетеровський набір
Телеграфний стовп: МініАрт
Щебінь: подрібнене пробкове дерево (придбав в модельному магазині)

Хочу приділити увагу на наступних проблемах, які виникли, особливо, бо це стосується техніки Hair Spray:
- фарбу слід розводити лише рідним розчинником (вода дає непердбачуваний результат, тому відмовився) в пропорції 1:1. Буду відвертим: якщо 30мл баночка фарби в порівнянні із Gunze Sangyo й коштує дешевше, то вартість рідного розчинника та засобу для промивки аерографа, не те що нівелюють дану перевагу, а й мабуть виводять Vallejo в ряд найдорожчих фарб. Для прикладу розчинник, баночка 32мл – 50грн, залишилось меньше половини баночки, засіб для промивки аерографа 85мл – 65грн, придбав уже другу банку. В залежності від складності робіт даного засобу вистачає на 2-3 моделі, не більше. Без нього нікуди – в інакшому випадку доведеться чистити аерограф довго й нудно, плюс з невідомим результатом. Перший досвід показав, що фарба може повністю заклинити аерограф – до речі це й стало причиною купівлі двох нових аерографів.
- Шагрень. Якщо цю проблемі для себе я вирішив із Gunze Sangyo, то для Vallejo усе починається з нуля. Фарба доволі чутлива до тиску: до 1атм – не чіткий факел, важко фарбувати, фарба забиває сопло. 1-1.5атм – трохи краще, але не те, що очікується. 1.5-2атм – найкращий результат, але як із таким тиском малювати дрібні лінії???
- Чутливість до пропорції розведення розчинником. Якщо нітрофарба дуже сильно розвести розчинником – максимуму із проблем, що чекає, то це дуже прозор фарба. Vallejo – фарба просто збивається у кульки.
- Мабуть саме цікаве: покрив деталь глянцевим лаком від Гунзе, щоб захистити Vallejo основу для техніки Hair Spray – при лущенні медиинським спиртом було розчинено сам лак… Часу на сушку лаку було більш, аніж достатньо…

Використані матеріали:
Stu. Pz. IV ‘Brummbar’ Mid Production, Dragon #6460 1:35
Траки Friulmodel ATL-05
Травлені деталі VoyagerModel PE 35298 (до речі набір бракований, деякі деталі непротравлені, можна побачити навіть на фото з їх сайту)
Рейки Trumpeter #00213
Дріт мдіний 0,2мм

Gunze Sangyo Mr. Hobby:
Flat Black #33
Tan #44
Sandy Brown #19
Hull Red #29
Red Brown #41
Dark Green #23

Vallejo (Model Air):
Dark Yellow #71025
White # 71001
Сам. Greeny #71022

MiG (пігменти)
Light Dust P027
Old Rust P230
Light Rust P024
Europe Dust P028
Rubbel Dust P234
Dry Mud P232
Black Smoke P023.

Категория: Разное | Добавил: JK (07.06.2010) | Автор: Jurek Krynicki
Просмотров: 1933 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 1
1 calibr  
0
Доброго дня! Для большего реализма,надо-бы добавить 2-3 фигуры.
С уважением,Calibr.

Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]

Copyright MikroMir © 2024